امضای تفاهم‌نامه احداث یک مجتمع آموزشی و فرهنگی تماماً خیرساز در شهرستان اسلامشهر

در سومین جلسه هماهنگی و هم اندیشی خیرین مدرسه‌ساز استان تهران اتفاق افتاد:

امضای تفاهم‌نامه احداث یک مجتمع آموزشی و فرهنگی تماما خیرساز در شهرستان اسلامشهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سومین نشست هم‌اندیشی خیرین مدرسه‌ساز استان تهران با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیر عاملان مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان تهران و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن شهید سردار سلیمانی این اداره برگزار شد.

در این جلسه در مورد چگونگی برگزاری هرچه باشکوهتر بیست‌وچهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان تهران تبادل نظر صورت گرفت.

از مهم‌ترین مسائل این نشست امضای تفاهم‌نامه احداث یک باب مجتمع آموزشی و فرهنگی در شهرستان اسلامشهر توسط محمد مسعود شفیعی‌منفرد بود؛ خیر مدرسه‌سازی که یکی از دغدغه‌های اصلی خود را تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان ایران می‌داند.

وی ساخت یک باب فضای آموزشی در زمینی به مساحت ۲۰۳۹۶ متر مربع را تقبل کرده است و این پروژه آموزشی در شهرستان اسلامشهر، بخش قائمیه، محله مافین‌آباد، روستای مافین‌آباد با کاربری تحصیلی هنرستان، مرکز علمی آموزشی، مرکز تحصیل دانش‌آموزان استثنایی، استعدادیابی، هوش مصنوعی و … احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

استان تهران با بیش از ۱۰۰۰ خیر مدرسه ساز از استان‌های پیشرو در جذب خیرین در ساخت مدارس در بین استان‌های کشور می‌باشد؛ تکریم خیرین مدرسه ساز از جمله تاکیدات اعضای حاضر در جلسه بود که قرار شد به عنوان رویکرد اصلی جشنواره بیست و چهارم مدنظر قرار گیرد.

لینک خبر